torsdag 26 juni 2008

Utmärkelse!!



Oj vad glad jag blir! Har just fått min första UTMÄRKELSE!!! Gulliga Ullis med Bloggen
Leva på landet har skickat den till mig. Skickar den absolut vidare tillbaka till henne och dessa fyra!

Madde med Smultronstället
Ingela med Inspiration i vitt
Marie med Hemtrevnad i Rud
Annika medMed utsikt över sjön

Fem bloggar som gör min dag helt perfekt! Imorgon jobbar jag men på söndag ska jag på Årets första Auktion!!!!! Att gå på auktion gör mig helt euforisk!!!!!!!!!!! :-)!!!!!!!Kramar Laila

13 kommentarer:

Frida sa...

Hej!
Grattis till din första utmärkelse!
Vilken fin blogg du har.
Kram frida

hemtrevnad marie sa...

Men tack snälla Laila!!!
Jag trodde inte du kunde göra mig gladare idag....men det kunde du visst det!!!
Både vinster och utmärkelse!!!
Tack söta rara du!!
Och grattis till din egen!!
Nu får jag väl tvinga min son att visa mig hur man får in bilden på bloggen bara....har ju försökt tidigare men är så fasligt rädd för att göra fel vet du!....Man är ju inget datasnille precis...:)
Tack än en gång, och jag tänker ge dig den direkt tillbaka!!
Ha den allra bästa helgen...det är du värd...och lycka till på auktionen!!!
kram

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att det var din första utmärkelse, men du kommer att få fler. Härlig blogg som du har. Tack för att du skickar den tillbaka. Det gör mig så glad. Auktion, så kul. Tyvärr har jag inte tid i helgen, får bli vid ett senare tillfälle. Jag var istället på Lop-Nor i Leksand igår. De är ju inte så där superbilliga som en vanlig loppis, men så mycket prylar. Det gäller att inte missa övervåningen. Några sake kunde jag inte låta bli att köpa ändå.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Smultronstället sa...

Tjohoo

Så GLAD jag blir:)))TACK!
Det värmer verkligen,ja du vet ju hur det är,Grattis själv.

OOO jag ska på auktion på em idag t Mats knuts,det var många år sedan sist,det är ju såå kul. Har mailat in lite bud ifall jag inte hinner iaf. Det är ju såå spännande.

Må så gott å hoppas du gör många finfina fynd i morrn.
Kram M

Annika sa...

Tackelitack!!! Gulliga Laila för utmärkelsen...Vaknar efter jobbet o får en så härlig överraskning.... KRAM!!!! Grattis till Din... Du är värd den.. Hämtar den när jag har tillgång till "riktig" dator, surfar på sonens speldator o här kan alt hända... o då menar jag "allt"...Tack o bamsekram från Värmland o Annika

Marie sa...

Grattis till utmärkelsen! Hoppas att du gjorde några fynd på auktionen idag!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Annika sa...

Här kommer man in laddad till tänderna för att hämta utmärkelsen men vad har hänt... Bilden är borta... Har jag gjort nåt fel??? Kommer att berätta om den även om jag inte hittar bilden... Idag kom pakete fram o jag blev såååå glad... Vilka vackra saker du gjort... kommer att bli såå fint här hemma.. Tusen miljoner tack!!! Kram Annika

n o r d i n g å r d e n sa...

Hoppas auktionen var lyckad och du kom hem med några fynd! Jag var också på auktion i söndags men var inte där länge, blev bara frustread för jag insåg det skulle dröja lääänge innan de saker jag vill ha kom på fråga.. skitsnygga väskor du har tillverkat! Mari.

hemtrevnad marie sa...

Men Laila nu gjorde du mig så superglad igen!!!
Det var ju jättesnällt att tipsa om detta!!
Klart jag ska försöka hinna dit!!
vi åker ju hem den dan, så jag hoppas vi hinner igenom det då!
Då måste jag ju hitta dig så jag får tacka personligen!!
ha det så väldans gottt!
kramis

Inspiration i vitt sa...

Tack snälla rara du som tänker på mig nybörjare som jag är.
Men du jag vet inte riktigt hur man gör var är bilden?
Måste fråga någon som vet bättre.
Kram på dig/Ingela B.

Inspiration i vitt sa...

Glömde säga grattis till dig och dina fina sidor.

Johnna G sa...

Grattis grattis till utmärkelsen.Visst ör det roligt med lite uppskattning!

2 saker innan jag glömmer bort;
1) vilka vackra väskor! Blir mycket sugen på en. Gör du i mörkare färskala också eller bar ai ljusa. Är en lortgris och ljust funkar inte så bra då :-D
2) vagnshjulet! WOW!!! jag måste bara apa efter dig! MEN först måste jag hitta ett vagnshjul. Springa på loppis antar jag, stackras mig...

had et gott !

Annika sa...

Gomorron Laila!!! Igår gjorde jag mitt första trädgårdshjärta.... Blev nöjd!!! Så i kväll kommer grannfrun o vi ska göra tre var att pynta med.... Använde lite av varje som jag hade hemma... Kommer nog bilder imorrn... Ha det gôtt.. Nu ska jag til stranden.. Kramiz Annika