söndag 22 juni 2008

Vanlig vardag igen :-( eller :-) ????



Jaha så var midsommarhelgen över, - både sorgligt och skönt .Och här infinner sig den vanliga vardagen igen. Har haft jättetrevligt i glada vänners lag här har spelats och sjungits hela
midsommarnatten - så midsommardagen blev rätt seg. Jag ska jobba ett par veckor till se´n så
har jag lite semester igen. Här kommer lite bilder från vårt "lilla" kök.



Hyllan som M började med i våras är klar!! Stolarna också klara





Den gamla hyllan satt i uthuset när vi flyttade hit - tyckte den var så vacker att den fick flytta in i köket!

5 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så vacker spiskåpa du har!
Bra inspiration för mig som förhoppningsvis snart kan montera vedpisen.

Kram Maud

Smultronstället sa...

Tjohoo

Herregud så trevligt att ha en såå händig karl:)

Ja helgen kändes faktiskt som en mini semester,samtidigt som det blir ganska intensivt. Både för och nackdelar med det mesta.

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram M

Ullis/Leva på landet sa...

Vad kul att midsommarhelgen var så bra. Mysigt kök ni har. Jag har precis bestämt mig för att jag vill ha mina köksstolar vita när jag så hur bra det blev till ert bord. Sedan går det ju kanske att övertala mannen att bordet också behöver fixas. Vi får se.

Kram Ullis

hemtrevnad marie sa...

Vilket mysigt kök du har!!!
Själv har jag ju de färgerna som du har på möblemanget med....fast vitt bord och röda stolar!
Hyllan blev jättefin!
kramis

A home far away sa...

Så ljuvligt erat kök ser ut jag blir riktigt avis:-)

Ha en fin dag
Kram Gunilla