lördag 14 juni 2008

Jihaaaa!!! 1000 besökare! Tävling!!!!








Helt klart ska jag ha tävling när jag nått magiska talet tusen besökare!!!!! :-) Kul att så många läst min blogg, mina funderingar. Och jag vet att många av mina kompisar både gamla och nya klickar och läser den varje vecka . Att ha en blogg är verkligen kul, tycker att helt ny värld har öppnat sig, är som att skriva dagbok när man var yngre fast på ett annat sätt. Så idag och några dagar framåt senast 17/6 kl 24,00 har jag TÄVLING!!!!! Har du lust att vara med så skriv en kommentar eller skicka ett mail på :petterslailadesign@hotmail.com.
Vill också visa vad jag gjort idag


Katarina den underbara visar vad alla gjort under dagen.


Årets höjdpunkt!!! Vi gjorde " trädgårdshjärtan" hela dagen i alla olika varianter!


Ute mitt i skogen kunde alla "vimsor " koppla av och låta skaparlusten flöda!!!

14 kommentarer:

Marie sa...

Grattis till alla besökare! Självklart vill man vara med och tävla!

Vilka fina hjärtan ni har gjort!

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till 1000 besökare. Vill givetvis vara med i din tävling. Härliga hjärtan ni gjort.

Ha en bra helg! Kram Ullis

Gårdsromantik sa...

Grattis till besökarna!
KLart man vill vara med och tävla - jag länkar till din tävling också.

Så läckra hjärtan ni gjort - kul idé!

Kram Maud

ängeln i vitt sa...

Halloj!
Grattis till alla besökare. Jag är gärna med och tävlar. Superfina hjärtan ni har gjort. Nu ska jag kika lite mer på din blogg :=)

Kram Carina

Doften av vanilj sa...

Halloj! Grattis till alla besökare! Klart man tar chansen att vara med och tävla.. Vilka jättefina hjärtan ni gjort. Vad har ni gjort dem av? De var verkligen supersnygga/Kram

victoria sa...

Glädje och lycka i vänners sällskap är väl underbart! Det syns på bilderna att ni haft roligt och era dekorationer och hjärtana är ju en härlig ide som man kan ta till sig och sätta i krukor, rabatter mm. Självklart vill jag också vara med i din tävling.

Jag håller blundar och håller tummarna. Ha det gott*

kram victoria

Smultronstället sa...

Heej!
Nu e vi hemma igen å jag måste kolla runt å se vad jag missat,fniss,lite abstinens får man ju..hihi.

ÅÅ så härligt och inspirerande att var ute i skogen och !jobba!,härligt! fina hjärtan ni gjort.

Må så gott
Ha de´
Kram M

Smultronstället sa...

ÅÅÅ herregud jag glömde ju..
GRATTIS te 1000 besökare!
Ja visst e de kul, kan vara lite svårt bara med balansen tycker jag...jag vill ju hinna..och GÖRA allting...hm.

Ha de´
M

Annika sa...

Hejsan!! Hittade dig via Hemtrevnad i Rud... Vilka vackra saker.. De där hjärtana... Är de gjorda av grenar i botten eller??? Har slöjdklubb för barn o detta verkar vara en bra grej för dem att pyssla med. Vi ska försöka återvinna så mycket som möjligt o trä o trasor pasar ju perfekt...Vore jätteglad om du kunde förklara lite för mig hur du gjorde.... Kram Annika

hemtrevnad marie sa...

Grattis till 1000 besökare!!
Tänk den som vara en av er vimsor!!!
Ser ut att vara hur kul som helst!!
hjärtana var sååå fina!!
Klart man vill tävla!
Ha det gôtt!
kram

Husbilsresan sa...

Klart jag vill vara med och tävla...jag har ju fått blodad tand sen jag vann mattan hos Lisa på Furutorp =)
Vilka otroligt fina trådgårdshjärtan ni har gjort! Hade ni färdiga stommar...eller gjorde ni dom själva? Kul att träffas så där och pyssla ihop.
Ha en skön kväll!
Kram/Gunn

Husbilsresan sa...

Åh....glömde säga GRATTIS!!!! till 1000 besökare =)

Mjuka sa...

Grattis till alla besökare!!! Men vilka fina hjärtan ni gjort!! Hur har du gjort dem? Verkligen superfina
kramar M

Anonym sa...

Grattis till 1000 besökare. Jag vill gärna vara med och tävla. Fina hjärtan att sätta i trädgården. Det blir fint när det blåser i de tunna banden. Jag tycker det är något gammaldags över dom. Jag tror det är "oro" jag tänker på.Jag ska nog också göra sådana.
Hälsningar Yvonne