onsdag 25 juni 2008

Nya unika shabby bohemiska väskor!




Här kommer nyheter från min atelje! Vackra sydda shabby bohemiska väskor alla helt unika!!!


Väska "Kärlek" alldeles unik
Storlek 30x35 + axelrem
Ett fack på insidan, två fack på utsidan o vintagebild .
Pris: 295:-+ porto och ev pf avgift




Väska "Allmoge" vacker med tyghjärtan
Storlek 30x35 + axelrem.
Ett fack på insidan, två fack på utsidan , o vintage bild, vacker allmogeknapp.
Pris 295:- + porto o ev pf avgift



Väska "Nyponros"
helt unik -alla väskor finns i ett exemplar!
Storlek: 30x35cm + axelrem.
Ett fack inne,två fack på utsidan, vintagebild
Pris:295:- + porto o ev pf avgift

Är du intresserad att köpa en annorlunda väska ? Kontakta mig på petterslailadesign@hotmail.com

Har också fått förfrågan från andra butiker och givetvis säljer jag till andra butiker! Har du butik och är intresserad kontakta mig så diskuterar vi. Kramar Laila

5 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Vilka härliga väskor, vill ha. Gillar den som heter nyponros så mycket. Eftersom jag bor så nära måste jag försöka komma förbi någon dag. Hör av mig innan och kollar hur det ser ut på väskfronten.

Kramisar Ullis

Annika sa...

Åh vilka vackra väskor du sytt.. Jättefina!!! Är så kul att se vad alla kreativa människor skapar...Kram Annika

Ullis/Leva på landet sa...

Hej igen!
Du har något att hämta inne hos mig.

Kram Ullis

Smultronstället sa...

Hej
Vikka fina väskor du sytt.

Ha en skön helg!
Kram M

hemtrevnad marie sa...

Å Laila!!
Om du viste vad glad jag blev när posten kom idag!!
Vilket fint pris från dig!!
Och detta var tredje pris??!....man kan ju undra vad som var första när jag fick såå mycket fint!!
Precis så sa min Gube med när han kom hem...man kan ju undra vad första pris var när du fått allt det här!!
Du måtro att jag går och flyttar runt sakerna i väntan på absolut rätt plats... de är ju fina överallt!
Sen doftar det ju så härligt med!
Tack snälla Laila!!!!
Ha den allra bästa helgen!!!
Kram
ps. väskorna är jättefina!