tisdag 27 januari 2009

Taaadaammm! Tävlingen är avgjord!!


Nu har ni väntat eller hur! :-) Har jobbat hela dagarna så tiden räckte inte riktigt tog ju några timmar att skriva och kolla alla som velat vara med och tävla. Tusen tusen TACK till alla -jätte skoj att få läsa lite nya bloggar!!


Har under tiden fått samma utmärkelse från två olika bloggar- nämligen Mia med butiken Änglarum och från Ingis.


Jättetack!! Är ju tänkt att skicka den vidare men jag väljer att vänta och kanske skicka den vidare senare.

Så till dragningen- jättemånga lotter blev det totalt 163 st.
Och vinnare bleeeeeeev
1:a pris bloggen Golden &Vitt

2:a pris bloggen Linneagården

3:e pris bloggen Rommemys

Jättegrattis till er alla tre. Ha det gott och många kramar Laila

12 kommentarer:

Jonas sa...

Hej hej! Fina saker. Skönt att du tänker på våren med all snö stt skotta! :-)

Linneagården sa...

Men...vilken jätteglad överraskning så här på kvällskvisten. Jag är en LYCKLIG VINNARE!
Mailar dig snart.

kram kram /madelene

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnarna och tilldina awarder.Så mycket nsö det blev i helgen. Mycket mer än vad vi hade tidigare. har du hört något mer om kursen?

Kram Ullis

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen!

/Fröken

Golden&Vitt sa...

Jiippe vad ser jag när jag kikar in här, jag har ju vunnit!!!åhh så super glad jag blir.Ska maila dig .

Ha en bra dag/ annika turgumma

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till vinnarna som säkert blir jätte glada. Tack för den fina tävlingen. Grattis till dig för dina fina utmärkelser du fått.
Ha det gott Marie

Annika sa...

Gratulerar vinnarna O Dig till fina vinster o utmärkelser...kRam Annika

Anonym sa...

Vilken gullig utmärkelse! Välförtjänt också! KRAM

Mamma Linda sa...

Blev såååå himmla glad när jag fick veta att jag vunnit :-D
Grattis säger jag även till de andra som vunnit.
och ett stort Grattis till dig för de fina utmärkelserna.

Kram Linda

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna! Härlig vårfärging i ditt fönster, måste uppsöka en blomsteraffär ser jag.... Mari.

Anonym sa...

Hej! Kikar in här för första gången. Vilka vackra bilder och vackra saker.

Kika gärna in hos mig!

Mamma Linda sa...

Du har något att hämta hos mig, om du vill.
Kram Linda