lördag 17 januari 2009

Ta dig lite tid!!!


Ta dig lite tid skriv in Eva Cassidy på min nya Youtube tjänst ,Dubbelklicka påEva Cassidy-Fields of Gold lite halvnere på sidan och snälla sätt dig och njut!!! Ta bara några minuter och njut till musiken och alla dessa helt fanatastiska bilder du kan se i bildspelet.



För mig är det här det ultimata ,kanske till ett glas av rödvin. Här andas avkoppling, avstressande och ro. Ja den ron kan du nästan förutom detta bara uppnå i skogen ensam på en stubbe. Ha det gott o en trevlig helg Kramar Laila

Ps Tävling pågår till 25/1

13 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Japp, gör som du skriver...
Trevlig fortsättning på helgen.

Anonym sa...

Hon sjunger så bra.
Ha, en trevlig kväll.

Anonym sa...

Önskar dig en lugn och skön söndag! KRAM

Anonym sa...

Godmorgon i stugan denna söndag! Kramiz

Sorkfröknarna sa...

Hej Var kan man gå på dina kurser och köpa dina fina saker?
www.grandmother.blogg.se

Ullis/Leva på landet sa...

Den låten är så bra. Given favorit i min telefon. Spelar den jämnt.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Annika sa...

Hon är ju sååå bra... Kram Annika

Hagbacken sa...

Hej Laila! Jag undrar om du säljer väskor också, tycker den du visar på bilden i tävlingen är så fin...skulle vilja ha en sån att använda då jag åker till jobbet. Om du säljer kan du gärna maila mig (adress står på sidan) och berätta var och hur mkt pengar jag ska sätta in....

Kram Linda

Smultronstället sa...

Hej du glade :-)

Vilken fin header du fixat :-)

Eftersom jag har haft "måndag" idag så ska jag lyssna på ditt tips så kaske det känns bättre sedan :-)

Ha en bra vecka
Kram M

Målargården sa...

Underbar musik. Känner igen det där med stubben i skogen.....fast just nu börjar jag längta till de vita vidderna med skarsnö och strålande sol....bara jag, skidorna och solen. Mmmmmmmmmm härligt! Snart, snart är vi där!
/ Kram Eva-Mari

Linneagården sa...

Ska ta mig tid....att njuta.

Nu ska jag tävla hos dig. Välkommen in till mig me´-har utlottning!

Kramen //madelene

Rummet för välbefinnande sa...

Men, jag bara stannar upp när jag läser ditt inlägg......
Eva Cassidy, Fields of gold, ett glas rödvin och en stubbe där man kan sitta och njuta av livet och tänka till lite......
Det är ju jag, precis!
Det är det som är livskvalitet.
Hittade hit tack vare en tävlingslänk och blir så väldigt glad.
Ha det riktigt gott!
Hälsningar Mia

Rummet för välbefinnande sa...

Hej igen, jag har något till dig...... Kram Mia