lördag 24 januari 2009

Vårkänslor-Näeeeeee?


Har haft vårkänslor ett par dagar-men den känslan grusades ganska snabbt idag då vädret svängde på mindre än en kvart.



Tänkte ändå visa lite från mitt köksfönster ,har köpt nya vita primulor -helt enkelt jättevackra och lättskötta.Brukar ha vitlök liggandes på fönsterbrädan och den har tydligen också fått vårkänslor för den har börjat växa och visst är den väl vacker.





Och kan ni tänka er vi har flyttat in i vårt nya sovrum efter 1år!!!!!! på madrass på golvet-ja du hörde alldeles rätt-1år!!!!.(Bilder kommer senare)Den som har tagit mest stryk är min rygg!!! Och så klart efter renoverande i många års tid så har jag fått ett otroligt tålamod. Ps kom ihåg att tävlingen pågår till imorgon kl 18,00 , har börjat skriva lite lappar och det blir några stycken hittills 90 kommentarer och mågra mail+ vissa gånger 2-ja många lotter blir det och superkul att så många svarat!! Ha det gott Kramar Laila

6 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Idag har det verkligen inte varit något kul väder. har ju både snöat och blåst. En hel del snöskottning har det blivit. Har nu anmält mig till n kurs här i Leksand också om photoshop. Tycker att jag behvöer träna lite exta.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Anonym sa...

Vårkänslorna har inte infunnit sig än. Vad vackert du har det i ditt köksfönster.

Glitter och Marsipan sa...

Hej Laila.
Så vårligt och fint du har i ditt fönster.
Jag brukar aldrig klara Primula särskilt länge.Max några dagar,så jag köper inga,men dom är ju så fina,som små solar.
Förstår att ryggen tagit stryk,men den som väntar på nåt gott....är det inte så,hihi.
kram Anette

Ingis sa...

Du har en award att hämta hos mig./Kram

Gunilla sa...

Ska bli spännande att se om man lyckas kamma hem någon vinst!

Kram Gunilla

(GUNILLAS BLOGG)

Sign of hearts sa...

Viklen underbart fin vitlök!

Tack för idag, det var lite struligt men det ordnade sig till slut!

Vi ses på fredag!

Kram Annika