söndag 11 januari 2009

5000 Besökare och Tävling!!!!!!!


Tadaaaam!!!Oj nu har räknaren passerat 5000 besökare och åh vad glad jag är för att alla Ni tittar in hos mig och läser min blogg-jag uppskattar Er alla!!!!!! Att man sen fått flera nya vänner är ju superkul.

Vad kan passa bättre än att ha en liten tävling! 1:a pris är en av de väskor som jag tillverkar och säljer,2:a och 3:e pris är skyltar och tändsticksaskar också egen tillverkning.



Så här går det till:Om du har en blogg så lämna en kommentar hos mig(då har du en lott i lotteriet)
länkar du till din blogg så får du två lotter ,du får givetvis använda någon av bilderna .
Om du inte har en egen blogg så skickar du ett mail till : petterslailadesign@hotmail.com

Tävlingen kommer att avslutas söndag den 25/1 kl 18,00 Lycka Till! och många Kramar till er alla! Laila

95 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till alla dina besökare. Vill ju gärna vara med i din utlottning. Så fina saker du gör. Länkar också till höger på min sida.

Ha en bra dag!
Kram Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Hej igen!
Tänkte bara kolla med dig vad den kursen heter som du går på komvux nu.

kramar Ullis

Anonym sa...

jag vill vara med :)
kram Alida

Anonym sa...

Grattis till alla dina besökare.
Vill gärna vara med i utlottningen.
Kram

paula sa...

Grattis
klart man vill vara med i tävlingen.
länkar till min sida.
mvh paula

Ewa-Lill´s smycken sa...

Kul med så många besökare. Vill gärna vara med i din utlottning och så lägger jag in länk på min sida.
Ha det gott och hälsa Micke
Kram Ewa-Lill

Malmkakan sa...

Hej! Självklart vill jag vara med och tävla.

Länkar från min blogg...

Kram, Cecilia

Snuttan sa...

Jag vill med vara med. länkar dig på min sida

Annika sa...

Vad kul att du haft så många besök på din fina blogg.... Grattis!!!! o givetvis vill jag vara med o tävla..... jag länkar hos mig.... Ha det bra... Kram Annika

Smultronstället sa...

Tjolahopp tjolahej på dig ;-)

Grattis till dina 5000 det kommer bli minst lika många till :-)

Klart jag vill va me i tävlingen å länkar åxå..

Kramkram M

sissabo sa...

Hej och grattis till så många besökare! Undrar hur många som varit in till mig, jag hade också en räknare men maken städade på datorn så den är puts väck... Självklart vill jag vara med och tävla! Jättekul! Jag har länkat dig till höger på min blogg =O)
Kram Jessica

Unknown sa...

Oj,så vackra saker du gör och grattis till 5000 besökare inte illa!Väskan är jättefin!Vill gärna vara med i tävlingen!Jag lånar en bild och länkar till dig.

Jättefin blogg du har,ha en bra dag!

Kram Maria

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej och grattis till dina 5000 besökare. Visst känns det magiskt?

Och visst vill jag var med och fira.
Självklart länkar jag.

Har också en utlottning inne hos mig...

Kram Viveka

Lotta sa...

Hej,
Grattis till alla besökare och önskar dig ännu fler i framtiden. Vad fina saker du gör.
Vill gärna vara med att tävla. Länkar.

Målargården sa...

Grattis till alla besök, visst är det roligt!. Naturligtvis vill jag vara med i din tävling och jag skall länka så fort jag kan för just nu så har min dator fått spetälska tror jag. Blir vaaaaaaansinning av icke fungerande datorer. Ha en bra vecka!/ Kram Eva-Mari

Sign of hearts sa...

Hejsan Laila!

Klart jag vill vara med och tävla!
Jag länkar till dig!

Kram Annika

Unknown sa...

Klart att jag vill ta en lott och lägger givetvis in en länk
Kram Lotta som älskar lotter och vill vinna !!!!!!

Heidi sa...

Jag vill också vara med.huldizvitadrom.
Länkar med bild.
MVH Heidi

Anonym sa...

Grattis till alla dina besökare!

Vill gärna ha chans att vinna och har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/january/vaska-med-mera-25-januari.html

Kika gärna in när du har en ny tävling så länkar jag dig igen.

Ha en härlig januari!

Märta sa...

Grattis! Vill gärna vara med i utlottningen.
angsgard1@telia.com

Anonym sa...

jag är med och t'vlar :)

Britt sa...

Ja g vill vara med, sjölvklart så länkar jag. Nu håller jag tummarna...

Kram britt

Camilla med C sa...

Åh, jag vill så klart vara med och tävla!!!
Kram, Camilla

Tea Lady sa...

Åh vilken trevlig blogg!

Jag vill vara med och länkar på min blogg. Jag har en tävling på gång där med, kolla gärna på www.tefrossa.blogspot.com, även om jag inte ännu nått det ärevördiga talet 5000!

Lena

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!
Länkar i högerspalten på min blogg!
Mvh Anna

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Vad kul med tävling...jag vill vara med....
Grattis till 5000 besökare...
Du får ha det så bra
Kram Liselotte

Lönnen 13 sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla, har länkat med bild.
Kram Anneli

Elina sa...

Jag har länkat till dig från min blogg och vill gärna vara med i din utlottning. Du gör så vackra saker!

Hjärtat Mitt sa...

Så fin blogg du har :)
Och vad fina saker du gör.
VIll gärna vara med i din tävling och jag har länkat till dig.

Kram Mari i Marieholm

maxell sa...

Grattis till besöken. :)

Jag är gärna med och lottar om ljuvliga handgjorda saker. Länkar från min blogg.

I vått och torrt sa...

Hej
Jag är gärna med i din utlottning och länkar gör jag på flyarna.blogg.se

Stina sa...

Verkligen fina saker du gör.:-) Kram

Målargården sa...

Hej Hopp! Vill bara meddela att jag länkat din tävling från min blogg nu. Hoppas på en lott till./ Kram Eva-Mari

Henrietta sa...

Vill gärna vara med på utlottningen! Länkar från min blogg

Anonym sa...

kankse blir det min tur... gagneflinda@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/january/vaska-mm-1.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Jag är jättegärna med och tävlar=)

Anonym sa...

Hej och grattis till alla dina besökare!

Jag är jättegärna med i din utlottning och hoppas på lite tur!

gotland@speedmail.se

Petraso sa...

http://petraso.blogspot.com/2009/01/underbar-blogg.html

Jag vill gärna ta chansen att vinna!!! Så underbara saker du gör!!!

Har länkat och kommenterat=2

Petraso sa...

http://petraso.blogspot.com/2009/01/underbar-blogg.html

Jag vill gärna ta chansen att vinna!!! Så underbara saker du gör!!!

Har länkat och kommenterat=2

Alice sa...

Jag är med och har länkat till dig!
http://vinnmedmig.blogspot.com/2009/01/tvling-p-alidas-sommarng.html#links

Jag lägger också upp dig som favorit så jag hittar tillbaka!
Alice

Anonym sa...

Jag har länkat till dig och vill gärna vara med!=)
Ha det gott!
Erika
Länken
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.6657689

Anonym sa...

Ja, jag vill vara med i utlottningen. Länkar från min blogg till tävlingen...

Livingroom sa...

Deltar gärna i utlottningen. Länkar även,
Lotta

Anonym sa...

Å vill försöka kamma hem någon av dessa vackra vinster =)

Therese sa...

Grattis till dina besökare och till en mycket fin och inspirerande blogg! Jag är med och hoppas på tur...

Trevlig dag,
önskar Therese

bjarstig@live.se

Anonym sa...

Jag testar turen här o kommenterar!!

Hagbacken sa...

Hej på dig! tack för din kommentar hos mig och grattis till alla dina besökare! Självklart vill jag vara med och tävla om dessa vackra priser. Länkar med!

Kram Linda

Anonym sa...

Jag är med och har länkat

Anonym sa...

Åhh en till vacker blogg att vila ögonen på bättre än inredningstidningar :)

Dom där sakerna skulle få ett vackert hem på betydelsefulla platser i vårat kärleksfulla hem :=)


kärlek Mamma Jessica

Anonym sa...

Hej jag vill gärna vara med och tävla, grattis till 5000st.. jag länkar till dig och lånar en bild.
www.metrobloggen.se/frumammastudent
viktis

Anonym sa...

Jag vill vara med! :D

Anonym sa...

jag vill vara med:)

Mia sa...

Oj vad mycket fina vinster. Jag måste bara dra ett par lotter, har just länkat också.

Kram Mia

MRS sa...

Hej, Grattis till jag vill också vara med och tävla om din fina saker. Jag länkar också.

Hoppas du får en fin dag!

kram

Anonym sa...

Självklart är jag med, hade varit super att få vinna något av dina vackra egenproducerade ting :)))

Anonym sa...

Jag tycker skyltarna är underbara!!! Länkar i ett inlägg i min blogg!
heffaklumpen86@hotmail.com

Anonym sa...

ooo är gärna me :)
hhtp://lizagood.blogg.se

Hanna sa...

Jag är gärna med i tävlingen och har länkat till din sida!
Kramar
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Millan sa...

Jag vill också vara med! Jag har länkat till dig på min blogg!

Husbilsresan sa...

Klart man vill vara med och tävla om så vackra saker! Jag har länkat ill tävlignen inne hos mej också.
Grattis förresten till alla besökare!
Ha det gott!
Kram/Gunn

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till så många besökare på din blogg. Vill gärna vara med i utlottningen och jag länkar på min blogg.
Kram Marie

Sofie sa...

Grattis till alla besök! Är gärna med och tävlar, länkar självklart.

Rhodin sa...

Vilka vackra saker du gör, skulle vara jättekul om man vann. Jag har länkat dig med bild i vänsterspalten på min blogg. Ha en fortsatt trevlig helg. Mvh Terese

Glitter och Marsipan sa...

Hejsan.Hittade hit via en annan blogg.
Så fint du har det,och vad fina saker du lottar ut.
Vill gärna vara med i din tävling.
Må så gott.
kram Anette

Anonym sa...

Hej,
Har nu länkat till din tävling så hoppas verkligen på vinst.
Enormt fina skyltar och så söt väska.
Tändsticksaskarna är säkert jättefina de också, ser de lite dåligt bara.
http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2009/january/utkast.html
Nu hoppas jag på vinst :)

Golden&Vitt sa...

Hej vad roligt att hitta hit.Vill såklart vara med och tävla och länkar från min blogg.

Nu ska jag och kika på dina hantverk/ annika

Anonym sa...

Grattis till besökarantalet. Vilka vackra bilder du har överst på sidan! Väskan är jättefin.
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Grattis till 5000 besökare! Klart jag vill vara med. Underbart vackra saker du gör.

Gunilla sa...

Klart att jag vill vara med i din tävling!
Jag har skrivit och länkat till den på min blogg GUNILLAS BLOGG.

http://blogg.passagen.se/pgrrr/entry/helt_i_min_smak

Sorkfröknarna sa...

Hej fina väskor, klart man vill vinna dom. Jag samlar på änglar så det passar perfekt.
www.grandmother.blogg.se

Evas sida sa...

Hej! Första gången jag är inne o läser din blogg o ett stort grattis till så många besökare. Självklart vill jag vara med o tävla om de fina väskorna. Du är välkommen in o kika på min blogg. Länkar självklart till tävlingen från min blogg

Hemma hos Linda sa...

Å vilka fina saker, dom vill man inte missa en chans till att vinna. Å ett stort GRATTIS till antalet besökare. Länkar självklart!

KRAM Linda

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Vill ockås var med och tävla! Bild-länkar till din blogg från min egen ;)

Malin sa...

Jag vill tävla och länkar från min blogg
http://glitterochstjarnljus.blogspot.com/2009/01/alidas-sommarng.html

Moonrose/ Vonneli sa...

Grattis till alla besökare, hittade till din härliga sida och vill absolut vara med och tävla.
Länkar till din sida och tittar gärna in igen.
Ha det bra!
MVH Yvonne

anna sa...

Jag vill vara med!! =)
Länk och bild finns på min blog!

Mamma Linda sa...

Hej Jag vill gärna vara med i din fina tävling. Har länkat till dig.
Kram Linda

Ingis sa...

Härlig blogg. Fina saker som man gärna kan vinna.
//Ingis.
Länkar till dig.

Anonym sa...

Grattis!

Jag vill gärna vara med i utlottningen

Länk finns i min tävlingsblogg
http://Mammamuh.blogg.se/tavla

Anonym sa...

Grattis grattis til alla dina besökare
vill gärna ha en lott
nu ska jag kika runt lite hos dig
kram lolla

Linneagården sa...

Laila, vilka jättefina vinster du har tillverkat & lottar ut. Jag länkar såklart.
Grattis till 5000

kram kram /madelene

Åsa sa...

Grattis till så många besökare!
Vill vara med i din tävling med så fina priser.

Länkar med bild...hoppas jag klarar det på den här bärbara datorn.

Kram Åsa och lycka till i min tävling

Helene sa...

Jag vill gärna vara med och vinna dina underbara alster! Första ggn jag hittade hit. Men inte sista!!

kram Helene

ps. jag länkar för 2 lotter

Linneas Hjärtefröjd sa...

fina grejer du gör, och lottar ut dessutom!! :)
vill gärna vara med!!
grattis till 5000,men de har väl tickat på rätt rejält efter de nu,kan jag tänka mej :)

fin blogg har du oxå!
kram linnea

Rummet för välbefinnande sa...

Fullkomligt älskar väskan och de andra sakerna.
Självklart vill jag vara med och tävla och ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN har jag begripit mig på att länka till tävlingen också (ganska ny i bloggvärlden förstår du) så nu har jag ju 2 lotter, JIPPI! Då kan ju inte göra annat än att vinna *ler*
Ta väl hand om dig!
//Mia

ANNIKA sa...

Är med och hoppas på tur .ej blogg-mejlar
Grattis !till alla besök.
kram Annika G

//Linda sa...

Hittade tävlingen i sita minuten och vill självklart vara med! Jag blev förälskad speciellt i skyltarna :-)
Länkat härifrån:
http://linblogg.blogspot.com/2009/01/skyltar-mm.html

annalarssonphotography sa...

Grattis till alla dina besökare! :)

Så mycket vackra saker du gör!
Det klart att jag vill vara med och tävla. Jag har nyligen startat min blogg så jag har inte riktigt klurat ut det där med länkningen med bilder än.. men jag SKA lära mig det! ;)

Hoppas du får en riktigt fin helg!
Kram från Anna

Annika kort & gott sa...

Grattis till alla besökare. Måste börja med att säga att du gör så många fina saker. Dessutom vill jag gärna vara med i utlottningen. Finns nu en länk i min blogg.

Familjen Kaos sa...

Grattis till alla besökare!!!!
Vill gärna vara med i utlottningen och jag har länkat i min blogg :)
Kram / Familjen Kaos

Titti sa...

Självklart vill jag vara med på en tävling!!!
Länkar till dig på min blogg.

Mollymera sa...

Grattis till alla besökare. Jag vill gärna var med i tävlingen.
Kram Christina

Marie sa...

Vill gärna vara med i utlottningen, länkar förstås från min blogg.

Ha det gott!

Anonym sa...

Grattis till 5000 besökare och här kommer en till! Jag är gärna med i din tävling och hälsar dig välkommen till min sida om du har tid och lust!
Växthusmadam