torsdag 5 februari 2009

Ytterligare en Utmärkelse!




Oj vad skoj att få en utmärkelse, jag blir bara såååå glad!Ett stort TACK till Linda med den "mysiga" bloggen Rommemys.Med den följde att man ska lista 5
saker man inte kan vara utan och efter lite klurande kommer de här:

1. Min underbara familj, jag bara ääälskar Er!!!!
2. Mina penslar och färger- ett riktigt långvarigt förhållande :-)
3. Min kära Syster Yster -olika som bär är vi, men alltid bästa vänner
4. Lakrits- suget kommer smygande ibland!
5.Skogen- mitt andrum i en ibland stressig vardag


Jag väljer att skicka den vidare till
Linneagården
Golden& Vitt
Smultronstället

EwaLills familj
Sign of Hearts

6 kommentarer:

Mamma Linda sa...

Jag hittade din blogg tack vare tävlingen och den är så mysig. Det är fina bilder du bjuder på. Sen att fick vinna hos dig också, är ju ett + i kanten :-D
Önskar dig en trevlig helg.
Kram Linda

Smultronstället sa...

Hej
Men gud vad snäll du är, vet inte om jag tycker att jag är värd den men skall helt klart ta emot den med glädje :-) och antar utmaningen..ska fundera lite bara...

Minns du stommarna till julbocken?
4 st, när kan lev. vara aktuell tror du?

Nu ska jag kolla lite på värsta bilförarn,hihi,tjejerna tycker att jag kan vara likadan, fniss.

Kram M
Kram M

Sign of hearts sa...

Tack så jätte mycket!!!
Kul det är min första!

Jag antar utmaningen men jag måste få lite betänketid!

Ses imorgon!

Kram Annika

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till awrden. har su sat igång med kursen? Jag tänkt kolla på det första i helgen så får iv se om jag blir avsrkäckt.

Kramar Ullis

Linneagården sa...

Mmmm, Tack!
Ska snart få in den på min sida.
Kram igen /madelene

Agneta sa...

Hej!
Jag har precis startat upp en blogg, där jag visar upp vad jag har gjort och gör.
Titta gärna in på tallbergsliv.blogspot.com., så kanske du kan få inspiration av mej också.
MVH
Agneta