måndag 1 september 2008

Utmärkelser!!!





Oj vad glad jag blir!!!! Inte nog med att jag fått en utmärkelse jag har fått tvååååå!!!!!!

Och det under tiden att jag haft det ganska hektiskt både på blomsteraffär´n och hemma i min verkstad.
Ja, jag har ju faktiskt inte läst eller tittat på min egen eller andras bloggar på över en vecka!
Eftersom jag fått samma utmärkelse från två olika bloggar nämligen http://angladoft.blogspot.com och smultronstället
så nominerar jag bara sju stycken bloggar som jag ofta läser och som verkligen förgyller min tillvaro!
Det ni ska göra som jag delat utmärkelsen är:

1.Den nominerade kan sätta utmärkelsen på sin blogg.
2.Länka personen du fåttutmärkelsen av.
3.Länka debloggar du nominerat.
4.Nominera minst 7 st nya
5.Lämna meddelandepå bloggarna du nominerat.
De nominerade ääääääääärrrr!!!!!?????

*Med utsikt över sjön
* Inspiration i vitt
*Cornelias cottage
*Tant Theas lilla torp
*A Home far Away
*Guldkant på livet
*Vita ranunkler


Ha de´bra så länge återkommer snart igen Kramar Laila

9 kommentarer:

A home far away sa...

Ohhh tack snälla du för awarden du gett mig! Och grattis till dig också förstås.

Jag hoppas att får en fin dag
Kram Gunilla

Annika sa...

Grattis till dina utmärkelser o tusen tack snälla goa du för att du skickar en vidare till mig....man blir så jätteglad när nån gillar det man gör... hämtar den bara jag vaknat till lite :) ♥ Annika

Desirée sa...

Grattis till dina utmärkelser!

Och tusen tack för att du ger mig en! Jag älskar att blogga och skriva, och det känns himla härligt att någon uppskattar det också. Tack gulle dig!!

Hagbacken sa...

Stooort grattis till dina utmärkelser!

Kram Linda

Monika sa...

Stort grattis till dina utmärkelser! Du är helt klart värd dessa och många fler därtill!

Och tusen tack! Blev sååå glatt överraskad över den! :o)

Stor tacksamhet från mej till dej!

Kram

Monika

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till dina utmärkelser. Så kul att du fick dem.

Kramar Ullis

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka helt underabara rosa bakverk du har gjort, gud så goda de ser ut!!! Tusen tack snälla du för denna utmärkelse!! Mari.

Marie sa...

Grattis till dina fina utmärkelser och tack snälla du för att du skickar den vidare till mig! Blir jätteglad!

Kram Marie

Inspiration i vitt sa...

Vad du är gullig och söt som tycker att jag ska ha en utmärkelse,
jag blev så glad.
Man blir glad själv om man gör någon annan glad så vad bra att jag kan inspirera dig.

Givetvis vill jag gratta dig för att du fått flera utmärkelser och fler blir det säkert oxå.

Kram hela dan/Ingela.