måndag 8 september 2008

Höst i antågande.



Här är hösten i antågande.
Här är allt som vanligt ganska hektiskt alltså, antingen är det mycket att göra eller så är det jag som är väldigt dålig på att planera det hela ????



Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och börja träna igen efter ca 2 års "paus"och vad gör jag -jo naturligtvis börjar jag med den värsta tyngsta gympan man kan hitta " Bootcamp" dvs amerikansk militärträning med den utgången att man knappt kan röra sig dagarna efter !! Men fruktansvärt skoj!! Dagen efter fortsatte jag med medelnivå på stepup så gissa om jag haft träningsvärk!!!!!!
Har också börjat göra lite kransar -jag älskar att göra det på hösten! Alla dessa färger som formligen exploderar. Här en "skörde krans" med riktig höstkänsla.


Ett stort tack till alla er som läser och alla ni som kommenterar min blogg!! Ha en riktigt bra vecka Kramar Laila

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad kul att du är med i tävlingen på min blogg om ett silversmycke! Har du möjligtvis varit på kurs eller föreläsning med Jana Söderberg? Undrar eftersom du vill ga Våga Vara på ditt smycke! Jag har varit på flera föreläsningar & kurser med Jana är älskar det hon pratar om!!
Ha det så bra!

Ullis/Leva på landet sa...

Så underbar krans du gjort. SEr så höstigt vakcer ut. vilken ristart med träningen. Här blir det någrar turer ut för att leta efter vran lilla rymling, katten.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Desirée sa...

Vilken mustig och härlig krans! Ja, nu är det snart höst och jag tycker det är underbart =) Kan tända i kaminen å såå.. Kram

Annika sa...

OjOj vilken rivstart på tränandet... själv tog jag det litet lungt... vi får väl se vad som händer lite längre fram i höat... visst ser dom läckra ut dessa röda skönheter men ack så lömska... Kram Annika

Marie sa...

Vilken underbart vacker krans du har gjort! Blir superinspirerad!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Målargården sa...

Hej! Så otroligt roligt att hitta nya bloggare som kommer på besök. Så gulligt av dig att lägga ut min bild på din blogg. Lägger in dig som länk så fler hittar till dig. Ha en trevlig helg! /Eva-Mari

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Oh vad bra att du visste namnet på den där lilla blomman! Ja nu är det uppskrivet på en lapp =)
Men vilken otrolig vacker krans...ja helt underbar!
Oj oj oj vilken träning...ja jag får bara träningsvärk då jag tänker på den =)

Kram Anita

rosenfröjd sa...

himmel och pannkaka så mycket fint du har här. kollade in din andra blogg oxå. :-)

kram/
¨M¨