onsdag 9 juli 2008

Semesterblogg eller bloggsemester???


Trädgårdshjärtan Pris: 145:-+ porto o ev pf avgift

Ja nu tänkte jag ta mig några dagars semester både från blogg och öviga jobb.


Jag ska göra som det står på trädgårds hjärtan som jag tillverkar Carpe Diem- fånga dagen och bara njuta.Och vem vet kanske blir det några bilder och lite nya uppslag till bloggen.

Visar också ett par väskor jag hunnit sy till försäljning.




Väska "Svart Ängel" Lite tuffare
Storlek 30x 35 cm + axelrem
Ett fack på insidan, två på utsidan och vintagebild.
Pris 295:-+porta o ev pf avgift




Väska "Vit dröm" skira vita spetsar och bara vitt , vitt!
Storlek 30x 35 + axelrem
Ettfack på insidan och två på utsidan o vintagebild
Pris 295:- + porto o ev pf avgift

Ha de´och många Semester Kramar !! :o) Laila

6 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Skönt med lite semester. Se till att njuta ordentligt och gör precis osm det står på ditt hjärta. Gillar ju dina väskor så mycket. Måste ta en tur till dig lite senare i sommar.

Ha en bra semester!
Kram Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Just nu ligger alla de dalahästar jag visade i en låda föutom de tre gamla som jag har på min byrå, samt sonens som jag har på ett annat ställe. I perioder tycker jag också att det blir för mycket.

Kram Ullis

Marie sa...

Ha en riktig härlig bloggsemester!!
Jättefina väskor, vad du är duktig!

Kram Marie

Annika sa...

Ha det riktigt skönt nu på din semester!!! Väskorna är såå vackra.. Gillade dessa i svart... mmmmmm.... Kram Annika

n o r d i n g å r d e n sa...

Kreativa människa, så mycket vackra väskor du har sytt, synd att jag redan har köpt två nya denna vår, de var verkligen fina och romantiska de du sytt och det vita hjärtat för trädgården var vackert med, ha en fortsatt skön sommar!! Mari

Smultronstället sa...

Hej oj vad du är produktiv,hihi.

Pajen måste jag testa i helgen låter gott med ost och pinjenötter,mums.

Ha det gott
Kram M