tisdag 6 maj 2008

Trädgården en lisa för själen.

Idag har jag ägnat nästan hela dagen åt att påta i trädgården-det är mitt livsnjutarjobb.Att få ligga och rensa rabatter eller trädgårdsland eller sätta om plantor i mitt växthus det är en lisa för själen.


Hittade en gammal leksakshäst i en av boa´rna som jag "skabbade" vit.


En liten detalj från min trädgård,för några år sedan när jag murade en mur-satte jag fast lite små detaljer-här en gammal Servalackburk jag hittade i ladan.
Ett gammalt hänglås med nyckel .

6 kommentarer:

Mitt vita lantliv sa...

Hejsan!
Ja jag brukar inte ha sån tur som nu senaste tiden. men men jag får vara glad så länge det varar...

Jätte kul detalj med saker i muren. lite coolt, gillar det...

Ha det gott nu kramara Daniel

n o r d i n g å r d e n sa...

Va roligt att du satte fast de sakerna! Tjusig brunte och vacker lykta, ja visst är det en lisa för själen att vara ute och dona nu, man njuter så det nästan är farligt! Mari.

Jes/Vita villa vila sa...

Å så mysig blogg det här var! Vad roligt att hitta hit! /Jes ♥

Marie sa...

Vad kul med detaljerna i muren!

Visst är det underbart att få hålla på och greja i trädgården, rena rama avkopplingen!

Och du, jag tror jag "vinner" kampen om Sveriges minsta hall, hihi. Våran är 1.10 x 1.20!!!!!!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Galleri MochB sa...

Vilket vackert namn på din blogg...:O) Och vad mycket fint du pysslar! Gillar din tavla med släktbilder mm. Den liknar lite min som jag gjorde av grejer vi hittade i huset som stod på vår tomt. Ha en skön helg! Hit kommer jag gärna igen!

faster atta sa...

Vi har likadana lyktor, min finns på bild i bloggen idag... ti-hi..