söndag 18 maj 2008

Ta vara på Din Dag!









Det gäller att ta vara på sin dag,då vädret inte tillåter utomhus jobb på grund av 1dm blöt nysnö i maj får man väl passa på att vara inne . För mig blev det tapetsering av barnens nya rum.


Ja, jag kom ju på att loppisen var öppen också, så naturligtvis blev det ett besök där och som vanligt kom jag ju inte tomhänt hem.
Hittade ett par gamla lakan med spets så nu kan jag sy nya gardiner till köket. Hittade också två örngott med vitt broderi- ska bli kuddar . En tennskål fick så klartf ölja med hem och en duk......... Tänk att det ALLTID finns något!!! :-)




7 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så vackra tapeter du visar! Kul med en loppis så nära - kanske lite farligt kostsamt också.

Är du sugen på att tävla så kika in hos mig. Jag firar 10000 besökare snart och lottar då ut lite inredningting bland er som lämnar kommentarer.

Kram Maud

Doften av vanilj sa...

Hej! Tack för besöket på min blogg. Vilken vacker tapet ni valt! Har kikat runt lite hos dig, men vilken underbar altan ni har! Jag förstår om ni tillbringar mycket tid där. Ha det så bra/Kram

Galleri MochB sa...

Gamla lakan och spetsdynvar får man aldrig för många av...:O) Vilken vacker tapet!

Anonym sa...

Hej!
Tack för titten & kommentar på min sida!
Jag har nu räknat ut att jag har två saker här hemma som jag köpt av dig på Rättviksmarknad =)
En dörrkrans & nu senast ett doft hjärta. Båda är så fina!!

Ha en bra dag!
Kram Benita - En Doft Av Lavendel

Marie sa...

Örngott och lakan har en tendens att följa med mig hem också från loppisar, men det är ju sååå fint och användbart!

Trevlig kväll!
Kram Marie

drömmen om vitt sa...

Hej hopp! Alltid lika kul att hitta fina spettslakan och örngott.
Fint blev det med tapeten med.
Ha det gott!
Lotta:)

faster atta sa...

Ååå, vilken underbar tapet!