lördag 31 maj 2008

Trädgårdarnas trädgård!



Ja som vanligt jobbade jag förmiddagen på blomsteraffär´n. Skjutsade hem min arbetskamrat till Bäsna och kunde naturligtvis inte låta bli att ta en tur till Bäsna Trädgård.
En visningsträdgård, inspirationsträdgård ,en oas , ett lugn ja den trädgården har allt, så jag säger det har du vägarna förbi eller ta dig tid och ta dig dit , till trädgårdarnas trädgård!!!!:-) Här kan du köpa växter, buskar , träd, ja allt du behöver till trädgården. Jag lovar, du blir inte besviken! Kramar Laila (Alla bilderna är Bäsna Trädgårds)

7 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Härliga bilder. Har hört så mycket positivt om Bäsna trädgård men aldrig lyckats komma dit. Får försöka med det i sommar.

Kram Ullis

hemtrevnad marie sa...

Ser härligt ut i den trädgården!!
såg att du köpt dig amerikanska blåbär..det hade jag vid vårt gamla hus...och gud vad jag saknar den busken...så gott och alldeles lagom att plocka av till pajer och blåbärsmuffins ...samt för barna att nalla av!!
Får nog bli en ny buske!
ha en härlig helg!
kram

Gårdsromantik sa...

Så vacker trädgård - det där "lusthuset" Var ju inte helt fel.

Kram Maud

Marie sa...

Vilket härligt ställe! Där hade man gärna velat gå och kika!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Designe sa...

Vilken underbar trädgård!...Kul att du kikade in hos mig så jag hittade hit! :) Vilket härligt namn du har på din blogg!..måste kika mera! Kram :)

Lavendel & Romantik sa...

JAAaaaa!!! Den trädgården är så fin,och gott fika Kram på dig/Majsan

Johnna G sa...

Vilka tjusiga bilder. Blir riktigt sugen på att åka dit....
Trevlig helg!