torsdag 9 juli 2009

jag,Rosa???



Plötsligt har också jag blivit rosa -påverkad av min "rosa"arbetskamrat Annika eller trender??
Vad vet jag ,men köksgardinerna blev i sommar rosarutiga, pelagonerna i köket vadå, jo rosa såklart, och pappelinamattorna, jorrå rosa-röda.





I rabatten har de rosa borstnejlikorna fått blomma i år
och min rosa jättevallmo har blommat för första gången i år.

Och det känns faktiskt riktigt kul att använda en färg
som jag vanligtvis inte är speciellt tilltalad av.


I det härliga "sommarvädret" så har det blivit rosa kuddar också- man skulle kunna tro att jag fått solsting ;-)
Ha det bra så syns vi! Kramar Laila
(Nu ska det bli mer sömnad i det härliga sommarvädret ,
+13 grader och ihållande regn Blääääää!)

5 kommentarer:

Fröken Tindra sa...

Hurra för rosa!! =0) Jag är ju vldigt förtjust i rosa, det är bara att erkänna. Så jag tycker att du visar jättesöta saker. Fniss!
Ha det så gott i "sommarvädret"!
=0)

Kram!

Ullis/Leva på landet sa...

Här var det mycket rosa. Har aldrig varit så förtjust i den men ljusrosa börjar jag gilla mer och mer. Är det auktionen inne i Leksand du menar? Vet inte riktigt hur jag ska göra. Funderar på Djura också,

Kram Ullis

Målargården sa...

Men visst är väl rosa en härlig färg. Man blir så glad av den tycker jag, lätt att tycka om. Hoppas du har en skön sommar./ Kram Eva-Mari

Sign of hearts sa...

Vad fint du har fått det med rosa rutiga gardiner och kudden var helt underbar!!!!
Hoppas att du har det bra, vi ses om 2 veckor!
Kram Annika

Kerstin sa...

hej Laila, här hitta man bekanta också,har haft tid att träna mig lite på datorn nu när vädret varit så trist, har 2 veckor kvar av semestern sen ses vi../Kerstinchdor