fredag 31 juli 2009

45 besök kvar till tävling!!!



Oj snart passerar räknaren 10000 besök, helt ofattbart!
Hade kanske inte tänkt det när jag började blogga.
Men bloggen känns viktig om än att jag inte har tid varje vecka eller flera gånger varje vecka att blogga. Kul känns det dock att många läser och vill läsa vad jag gör,samt tankar jag vill dela med mig.



Här har det varit en hektisk tid, semester visserligen från mitt floristjobb, men jobbar man som jag, också hemma så har jag jobb, även fast jag är "ledig" vilket jag vet att många har svårt att förstå då de ser mig hemma.Arbetar ju ofta helger och är hemma i veckorna.
Baksidan eller framsidan att vara egen företagare?


Men snart så tar jag semester på "riktigt" sköööööööööönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och efter semestern tänkte jag ha tävling, utlottning av mina designade kuddar mm.
Ha det gött!! Så syns vi om ett tag! Kramar Laila

8 kommentarer:

Älskade pion sa...

Åh,då vill jag vara med ,jättefina kuddar du har gjort.Jag ska läsa till florist i Västerrås nu till hösten ska bli jättekul.Ha en skön helg. Kramar Ulrika

Ullis/Leva på landet sa...

Så skönt att du får lite semester också. Så kul att det är så många som besökt dig. Väntar gärna på tävlingen eftersom du har så fina kuddar.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Målargården sa...

Grattis till alla besök. Känner även jag att det är dags för tävling snart. Visst är det härligt med semester men jag förstår dig, egen företagare måste ständigt vara alert.
Njut nu sista delen av sommaren så får vi hoppas på en härlig höst./ Kram Eva-Mari

Annika sa...

Härligt med lite ledigt snart... min ä slut...:( vilka snygga kuddar du sytt.... jättemysiga... kommer att hålla stenkoll på dig nu när det vankas tävling...:) Kram Annika

Ewa-Lill´s smycken sa...

Halloy!
Hoppas eran semestertripp hade lika fint väder som vi fick nu när vi var i stockholm. Ha det gott och hälsa Micke.
Kram Ewa-Lill med familj

Hanna sa...

Mycket fint.
Sådana vackra klot har jag också.
Hanna

Ewa-Lill´s smycken sa...

Hallå igen! Jag skulle vilja ha receptet på den supergoda pajen! Den ser jätte mumsig ut! Kram Ewa-Lill

Anonym sa...

Åhh, vad mycket fint hantverk du har gjort. Har suttit och beundrat det länge. Vad spännande att du ska ha en tävling. Den får jag bara inte missa.
Ha, en fin dag.
Kram