onsdag 22 juli 2009

Hjortronsylt mums!



Ett av mina stora intressen förutom att måla är att vistas i natur och mark,så för mig är en tur på vidsträckt myr ett måste ibland.


Och att dessutom få bonus med lite hjortron känns toppen. Kokade igår lite hjortronsylt att ha till vinterns bjudningar, - varm hjortronsylt med glass eller camenbert -MUMS!! Har börjat jobba igen ,känns sådär men, med vädret vi har så spelar det ingen roll , för jag har ju snart semester igen. :-D
Här har det blivit några fler kuddar skulle kunna tro att jag fått "pippi" på kuddar. Ha det gott Kramar Laila

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Jättefin kudde. Håller med dig som vädret är nu spelar det ingen roll om man jobbar eller inte. Har semester några veckor till innan jag börjar igen. Maken får semester i morgon först.

Kramar Ullis

Annika sa...

Här är det en till kuddoman.... dina var ju jättefina.... ja i detta vädret får man ju hitat på annat än att sola... regn o regn... gillar INTE.... men jag hoppas du har det bra ändå.... Kram Annika