lördag 5 september 2009

Täääävling!!!! äntligen


Bild eller kort som 3:e och 4:e pris.

Hej på Er alla, jo jag lever . Efter semester och jobb i massor så utlyser jag äntligen tävlingen jag lovade Er i slutet av juli. Här har varit hektiskt men skoj. Min lust att blogga har tidvis legat på "lathyllan", men nu känns det lite mer inspirerande igen.
Har under veckan som varit, höststädat lite,torkat fönster,sytt nya gardiner,pyntat med nya blommor -ja det här verkar ju bra för framtiden för här vankas mer arbete framöver.

Men nu till tävlingen så lottar jag ut kuddfodral(innerkudde ingår inte)
i lantlig stil som jag sytt ,samt ett par bilder som jag gjort.

1:a pris Lapptäckeskudde i blått med lite kul detaljer.



2:a pris Svart-vit kudde med bild


Tävlingen håller på till söndag 20/9 kl 21,oo.
Lämnar du en kommentar
så deltar du med en lott , länkar du på din blogg så får du ytterligare en lott. Har du ingen blogg så skickar du ett mail till petterslailadesign@hotmail.com
Lycka till!och många varma kramar till Er alla. Laila

10 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att höra från dig. visst är det mycekt den här tidne på året. Självklart vill jag vara med i tävlingen. Länkar också.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Oj det ska ju vara mycket och tiden:)

Älskade pion sa...

Klart att man vill vara med i din fina utlottning,länkar också.Ha en skön söndag. Kram Ulrika

sissabo sa...

Hej! vad kul att du är tillbaka igen! Klart att jag vill vara med när det vankas tävling, jag har länkat på min lilla blogg :) Kram/Jessica

Jonas sa...

"ställer" upp i tävlingen. Viktigast är ju att deltaga...? :-)

Eva-Marie sa...

Jag vill gärna vara med och vinna dina fina saker! har saknat din blogg! KRAM
Länkar i min blogg.

Carina Persson sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla och har även länkat till tävlingen på min blogg

Kram

Carina

Annika sa...

Vilken tur att jag tittade in just idag...:) vill ju va med o tävla.... nöjer mig med en lott.... ä ju så sent ute.... kul att du ä på banan igen.....Kram Annika

Golden&Vitt sa...

heej och välkommen tebax, du och jag har nog haft en lika lång blogg paus ser jag:)

Alltså dina kuddar är sååå fina , så givetvis vill jag vara med och tävla och länkar såklart.

Själv donar jag oxå just nu med lite målning av stenar och stickar så det ryker sockar, alla ska ha till julen:)

Ha en skön söndag/kram annika

Golden&Vitt sa...

hej igen , såg när jag skulle länka till din tävling att jag är liite sent ute hi hi hi