onsdag 31 december 2008

Snart NYÅR!!!!!!!


Hej! alla vänner, bloggvänner här laddar jag för nyårsfirande,inte för att det blir nåt stort men kul att bjuda några vänner och äta och dricka lite gott.



Vid tolvslaget blir det som vanligt några raketer längre ner i byn.Hade under några år en tradition att byborna träffas vid torget vid tolv men traditioner förändras och nu vi träffas längre ner i byn och skålar in tolvslaget. Allt är väldigt opretentiöst och improviserat och väldigt trevligt!

Därmed vill jag hälsa alla Er som läser min blogg Ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!! med orden -Passa på att njuta av livet och ta vara på din dag, idag!!!!!! Kramar Laila

3 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina bilder.
Stor nyårskram till dig

sissabo sa...

Hej! Har precis hittat till din blogg. Kul att hitta en bekant i bloggvärlden =O)
Får se om du kan lista ut vem jag är, fniss.
GOTT NYTT ÅR!!!
Hälsn från lilla mig i närheten :)

sissabo sa...

Hej igen! Kul att du listat ut vem jag är. Funderade på att ge dig några ledtrådar om våra barn men det behövdes ju inte :) Har upptäckt många som bloggar och det är ju roligt. Själv vill jag vara lite anonym och visar inga bilder eller skriver namn hos mig. Nu hoppas vi på att de hittar killen som är försvunnen!
Kram Jessica