tisdag 9 december 2008

Rymmare??



Ja, man skulle ju kunna tro att jag rymt ifrån bloggen, men tyvärr har min tid inte riktigt räckt till!
Här har jag haft kurser och inspirationskvällar på min gård.Jobbat på dag och kvällstid och på helgerna har jag stått på ett antal marknader.



I söndags var jag med på julmarknaden vid Gruvan i Falun. En jättemysig marknad med många försäljare och riktigt hög kvalitet på alla saker.
Dessutom hade tomten hittat dit från "mörka skogen"-till många barns förtjusning(och vuxnas med kan jag tro) -för visst finns han väl!! eller???

Under tiden jag hållit mig borta från bloggen har jag fått en utmärkelse från Eva-Mari med den riktigt fina bloggen Målargården, ett jättestort TACK!!!men eftersom jag inte har mycket
tid över just nu så kommer jag inte att skicka den vidare. Träffade en riktigt trevlig tjej, Ullis med bloggen Leva på landet på julmarknaden under första Advent i Leksand! Hade absolut velat haft mer tid att prata ,men hoppas vi träffas fler gånger! Ha en bra vecka Kramar Laila
.

7 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att höra från dig. Man kunde ju nästan tro att du hade tagit jobb hos tomten så här innan jul, *S*. Skulle verkligen vara jättekul att ses igen. kanske finns något tillfälle efter jul när det blir lite lugnare. Så kul att det var så mysigt vid gruvan. Var aldrig dit i år annars brukar vi faktiskt åka dit.

Kramar Ullis

Smultronstället sa...

ÅÅå tack,va bra med tips :-) Portobello road vad kan det ligga i för stadsdel tro?...nu blir jag ju såå nyfiken..det var 15 år sedan vi var dit och det var mitt i sommarn, ska bli kul att se lite jul nu..


Ha det gott, din lilla arbetsmyra ;-)
Satt din fina krans på dörren, ska visa den i nästa inlägg..

Nattinatti
Kram M

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att du vill vara med i min tävling. Håller tummarna för dig.

Ha en bra dag!
Kram Ullis

Annika sa...

Kul att hör av dig... visst är det mycket att göra så här före jul....man får ta nya tag i januari...Kram Annika

Målargården sa...

Åh, så snäll du är som skriver så fint om min blogg. Tack för dina vackra ord. Julen kommer med stormsteg och jag jobbar sista dagen i morgon sen skall det piffas och puffas det sista innan friden indfinner sig. Hoppas du får en riktiigt mysig jul./ Kram Eva-Mari

Smultronstället sa...

Hej Laila :-)

Kikar in för att önska er en riktigt skön jul

Kram M

Annika sa...

God Jul & Gott Nytt År önskar jag dig.... Annika