onsdag 16 april 2008

Feber och sjuk!!!

Jaha , så var det dags även för mig!! trodde in i det längsta att jag skulle klara mig--men icke.

Det är ju klart när nästan alla på jobbet redan har legat i feber eller någon form av maginfluensa och även mina barn var hemma förra veckan med feber och ont i huvudet -så slog den ju till även på mig .

Men som vanligt så kommer det ju ganska olägligt- har en himla massa som ska göras klart till marknader jag ska ut på.

Så här jag har legat framför TV:n(vilket är ovanligt när det gäller mig) och passat på att titta på Ingenting!!!! finns inte många program att se fast man har hur många kanaler som helst. Kan inte förstå folk som sitter vid TV:n mest hela tiden -För vad tittar de på ??????? Nej Tacka ´vet jag Radio Dalana dom kan dom !!! Kram.L

Inga kommentarer: