fredag 1 januari 2010

2010 ta vara på möjligheterna!

Hej alla! Oj vad längese´n ,tiden orken och inspirationen med bloggen har inte varit på topp.
Föresatsen inför det nya året,är att det ska bli ändring på det.

Här kommer en liten summering av året som gått.


Vi river flera garderober i vårt kommande sovrum.

Vi började med ombyggnad på över våningen 2008 och efter att sovit på madrass på golvet i nästan ett år så blev sovrummet och barnens rum klara.


Samma sida och hörn i vårt sovrum "efter"


Årets konstrunda under påskhelgen för kommunens konstnärer avverkades
i strålande solsken och nästan 20 grader varmt - härligt!!!!
Ser fram mot 2010 års runda.



"Farmors" tulpaner blommar igen trots att jag flyttade dem från granngården!
Hon planterade dem för ungefär sextio - sjuttio år sedan , fantastiskt tycker jag.


M börjar bygge av vårt lusthus,kanske färdigställs det under våren 2010.
I nästa inlägg kommer ytterligare bilder och tillbakablick från 2009.

Vill önska er alla en god fortsättning på det nya 2010!!!
Kramar Laila

4 kommentarer:

Annika sa...

Kul att höra av dig igen.... god fortsätning på 2010 önskar jag dig... o ibland finnsdet helt enkelt inte den rätta lusten att göra inlögg... då kollar jag bara runt hos alla andra o njuter....:) Kram ANnika

Älskade pion sa...

God fortsättning på det nya året. Kram Ulrika

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att höra från dig igen. Är ju så kul att titta tillbaka på året som varit och titta efter vad som har hänt. Brukar ju vara mer än man tror.

Kram Ullis

Jonas sa...

Nytt år, nya möjligheter! Jag ser fram emot ett gott glas rött i lusthuset denna sommar :-)