måndag 26 oktober 2009

Höstnytt



Hej !Det var ett tag sedan ,men här har jag raketfart som vanligt,inspirationskvällar ,jobb på blomsteraffären och beställningar,det känns riktigt roligt.


En annan rolig sak är att mina saker finns ny att köpa i Falun på Bergstenska Gården.



En riktigt mysig butik,så har ni vägarna förbi så ta er tid att besöka butiken och träffa Mona som har affären. Här finns fler bilder och inspiration därifrån http://bergstenskagarden.blogspot.com/
Ha det gott,vi hörs Kramar Laila

6 kommentarer:

Älskade pion sa...

Vilken fin krans.Vad kul att du får sälja dina "grejer" hos den fina butiken(var inne och kikade lite) Tack för ditt tröstpris,jättefint. ha en skön kväll. Kramar Ulrika

Ullis/Leva på landet sa...

Så fin krans du har gjort. Vilken underbar butik. Hur har jag kunnat missa den?! Måste jag givetvis leta på nästa gång jag är i Falun.

Hoppas att allt är bra med dig!
Kram Ullis

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh va kul att du har saker i den butiken, då ska jag dit och kolla ngn dag! Vilken vacker krans!!!

Mari med ny adress, fd guldkant på livet.

Trevlig helg! Mari.

Eva-Marie sa...

Vad kul att dina saker uppskattas och säljs på ett så trevligt ställe!

Ullis/Leva på landet sa...

Kikar in för att önska dig

♥♥♥ GOD JUL ♥♥♥
Kram Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Önskar dig ett riktigt
~GOTT NYTT ÅR~
Kram Ullis