söndag 1 mars 2009

Vackra bilder från Greegate!



Ja här var det då inte mycket till bloggande-varken inlägg hos mig eller besök hos alla andra.Bloggtorka ja kanske lite och så mycket annat som tar tid ,jobb ,ungdomarnas skytte, skolan och distanskursen Bildbehandling på högskolenivå.
Har också "börjat "träna på gymmet lite mer än jag gjort på flera år, tycker det är så skönt och känner mig så nöjd och faktiskt mycket piggare än på länge.


Har ändå hunnit kika in hos Greengate och tittat på deras nya vår kollektion ,fantastiskt vackra
saker-skulle vilja haaa!!!! Titta på bilderna och njut! Ha en bra vecka! Kramar Laila
.

8 kommentarer:

Mia sa...

Åhh, vilka härliga bilder. Green Gate är så mycket vår och nu när mars är här så kommer väl våren också snart. Härligt!

Ha en fin vecka!
Kram Mia

Maria sa...

Härliga bilder! Jag vill ha allt! Lycka till med träningen. Hälsar M

Ullis/Leva på landet sa...

Njuter verkligen av dessa bilder, tycker att de är så fina. Har du lämnat in den första uppgiften? Har ju inte fått den ena boken än så jag vill läsa innan jag lämnar in.

Kramar Ullis

Tulipa sa...

Green Gate är så läckert!!

Kram Mariette

Hagbacken sa...

Å visst är det så att vi emellanåt har bloggtorka allihopa!

Vad spännande med väskan, men känn ingen panik!

Kram Linda

Annika sa...

härligt vårpigga saker.... å duktiga du som börjat träna... kram Annika

www.nestorforlag.se sa...

ja det var verkligen härliga bilder

Målargården sa...

Vilka härligt våriga bilder du visar. Va kul att du med har en skytt i familjen. Då kanske vi varit på tävling samtidigt någon gång. Hos oss är det sonen som är skytt men i år åkte han inte på den tävling som du pratar om i förra inlägget. Härligt att vara tillbaka efter en blogg paus med bara jobbb och åter jobb. Mycket inspiration finns att hämta i bloggvärlden./ Kram Eva-Mari