onsdag 5 november 2008

Lite julkänsla-fast bara liite!!!!



Ja oj vad dagarna ramlar på nästan en månad kvar till advent och överallt i varenda butik så julskyltas det. Jag kan tycka att det är lite tidigt men rycks med lite i alla fall.


I söndags var jag med och sålde på årets första julmarknad i Bäsna.
Och jag hittade själv ett så himla sött vitt hjärta i fårskinn.
Tomtarna köpte jag i Ullared , redan för en månad se´n hihi- hoho

Har köpt en ny hjärtstake- kunde inte låta bli.

Lite tyg till nya gardiner i köket har det också blivit, hittade det på en av mina favoritbutiker Önskehuset i Borlänge, och som ni förstår så gillar jag inte bara vitt är väldigt förtjust i rött!!


Har målat lite hjärtan och skyltar inför kommande julmarknader och försäljning.Finns att beställa och köpa på min hantverksblogg - petterslailadesign.blogspot.com

9 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Men kära nån så snygga saker du gör!
Vilken inspirationsblogg!
Härligt!

Kram

Flisan

Lallis - liv och leverne sa...

Visst rycks man med! Och så fina saker! Du har en riktigt fin blogg:)
Kram Lallis

Stina sa...

Vad duktig du är på att pyssla.:-)

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt med pyssel. Fina saker du gör. Vilka markander framöver ska du vara med på i vår omgivning? Skulle vara roligt att kika förbi hos dig.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att du kunde använda dig av mitt tips. Bor ju in Leksand så då måste jag åka in på söndagen så jag får titta på dina saker. Du kan väl skriva hur det blir om det blir både lördag och söndag eller bara söndag.

Ha det bra!
Kram Ullis

Annika sa...

Massor av fint som vanligt.... en sån tomte bor det också hos mig... Ullared:).... kul att få vara på marknader.... Kram Annika

Sign of hearts sa...

Vad fint tyget var, det blir nog jätte fint i föstern till jul!
Kram Annika

Inspiration i vitt sa...

Oj vad du har pyntat fint, gillade fårskinnshjärtat såå mycket och du är så duktig på att skriva skyltar.
Kram på dig/Ingela.

maxell sa...

Va härligt vintriga de där tomtarna är i vitt. Riktigt härliga.