tisdag 12 juni 2012

 Ja det var inte igår som jag gjorde inlägg på  bloggen.
Men tiden räcker bestämt inte till. "Grejat" har jag dock gjort
"e´smulu " som min arbetskamrat skulle ha sagt.
Just nu håller vi på med "försträ" (förstukvisten) eller vad det nu heter?
M har målat och sprutat väggar och tak i vitt, nu återstår lite kul fönstermålning i grått, se´n har han lovat att spika lådor som vi kan ha
skor och stövlar i , istället för skostället  från vilka de flesta skor åker ner och ligger i en hög på golvet..........

Förra veckan blev jag långledig och hann skapa och måla balkongräcket, Haha, inte kul men väl så nödvändigt

Var ju på trädgårdsmässan i våras med ett gäng trevliga tjejer.
Hittade då gamla lådor från en gammal butik,snacka om jag gick igång på det, har här tagit in en på altan som "blomlåda".
Satt i en äggskalspelargon i skarprosa, tyckte det passade bra till min lite "bohemiska" färgsättning på altan.




 I urnan ute på gården blev det i år Cremefärgade stora tagetes och fjärilskrasse som får slingra upp på ett hjärta i smide.....

Fick in några roliga cementplattor till min butik tyckte det passade att lägga på några ställen där jag inte orkar rensa.


Kramar tills vi hörs igen! Laila

ps: vill du gilla min sida på facebook?
gå in på: petterslailadesign.blogspot.com eller 
sök petterslailadesign på facebook

Inga kommentarer: