torsdag 29 juli 2010

Såååå nöjd!!!



Ja här har sommaren bara rusat fram, underbart vackra dagar,har haft semester,ja verkligen haft!
Ja det vill säga att jag haft hjärnsläpp och bokat in marknader på fel datum vilket inneburit att jag missat ett par stycken pga av jobb på blomsteraffären .


Men vad gör väl det,jag har kunnat ta det lite lugnare på hemmaplan och sluppit producera som en "tok".




Jag har tillbringat ett antal dagar på auktion istället,men inte har det då blivit mycket till köp, förutom igår då jag hittade tårtfatet i glas på fot,,,,, gissa om jag är nöjd?
Dessutom ropade jag in ett gammalt quiltat täcke i blått med rosor,och kan ni tänka er nästan oanvänt.
Nu är det tvättat och kommer att ligga i vårt lusthus när det blir klart men snart så......


Jobbar nu, men om ett par veckor blir det semester igen!!!
Ja ni hörde rätt och då laddar jag och familjen för Ullared!!!!!
Yes, here we come,me like a lot, and the other in the family too.!!!

Ha det bra hela da´n!
Kram Laila

2 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

En sådan skål du har på bilden har jag också,den med glasskål med fot av silver? vet du något om den,är den värd något? Den är så vacker.

Ullis/Leva på landet sa...

Fina saker du har hittat på auktionen. Har inte kommit iväg på någon i år och loppisarna blir inte heller besökta. Fortsätt att ha det riktigt bra på din semester.
Ha en bra vecka!
Kram Ullis