söndag 16 maj 2010

Inte mycket till bloggande!




Ja man kan ju säga att bloggen går på sparlåga,tiden räcker inte riktigt till.



Har passat på att rensa och gödsla min rabatter nu när vädret varit på topp.
Så här såg min kryddrabatt ut förra sommaren.
Vi fick hem lite nya kryddor på butiken jag jobbar, så nu ska här planteras
jordgubbsmynta,bananmynta,vitlöksgräs.
Kul med lite nya spännande kryddor!

Har också hjälpt mina nya grannar att beskära äppelträd vilket resulterade i träningsvärk i ryggen,oj visste inte att det fanns muskler där eller åtminstone har jag tydligen inte använt dem på länge!

1 kommentar:

Ullis/Leva på landet sa...

Nu är det ju så mycket som är roligare än att vara inne. Längtar att få fixa ute i vår trädgård, men det ska fyllas lite mera först.

Ha en bra helg!
Kram Ullis