lördag 29 mars 2008

Konstiga känslor.

Ibland får jag sådana där konstiga känslor-alltså längta efter känslor och det händer varje vår och höst.

Det är då längtar efter London känslorna kommer smygande- och de kom igen för en halvtimme sedan då jag var ute och tog en promenad och vårluften slog emot mig.

-I höstas gick det ju bra !
Då kom vi ju äntligen iväg dit och jag fick visa hela min familj LONDON och vad jag längtar efter.
Tänkte visa alla jag känner och alla andra för den delen också vad jag älskar i den staden!!!

Portobello road!!!! Camden Market:-) :-)!!!!! London Eye!!!!!!!!! jag säger bara det !!!-hur mycket som helst att göra...... jag bara älskar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roliga butiker, udda människor, korrekta människor,antikviteter, gamla saker, inredning, saker att göra, saker att titta på, "rämmil"----- ja allt!!!!!!! Å så GUINESSS & WHISKY förstås!!! :-)
:-) :-)